BEURSBENGEL
Hopen op een konijn uit de hoge hoed… Ze ver is het dus al gekomen met het abracadabra-gegoochel bij Ajax.
Hopen op een konijn uit de hoge hoed… Ze ver is het dus al gekomen met het abracadabra-gegoochel bij Ajax.
De Duitsers spelen in afschuwelijke kleuren die door één of andere verdwaalde modeontwerper van Adidas in een dronken bui bij elkaar zijn geharkt en ik denk alleen maar: alles beter dan het oranje van Nassau.
En aan dat misselijkmakende spelletje deed Depay lekker mee. Persoonlijkheidje hoor.
GODSGESCHENK PRÖPPER Meer lezen »
Verstappen… Zelfs tijdens een guerrillastrijd binnen Red Bell de beste van allemaal, verpakt in Hollandse eenvoud. Kijk, Nederlandse voetbalclubs, ’t kán dus wel.
Gordon kan altijd nog profvoetballer worden. Zolang zelfs Erik ten Hag aanstelleritis blijft koesteren, is er nog wel plaats voor een extra jankerd in het Huilie Huilie-rijk van Koning Voetbal.
Pieter Omtzigt, de VAR van Het Binnenhof, roepende in een woestijn vol vuile spelletjes… Die Messias blijkt een achterbakse Judas. Zo lang de mens ademhaalt is eerlijkheid een utopie.
Eerlijk! Eerlijk? Meer lezen »
De achterstand van Ajax op PSV bedraagt 21 punten. Is in 3 Aad de Mos-weken te overbruggen.
Het laatste oordeel over de tv-aandacht voor vrouwenvoetbal: een satirische parodie op topsport.
Kom op, FIFA, straf Marc Overmars écht! Dwing hem om van Ajax weer een Europese topclub te maken.